• 1403/03/23 - 09:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور حداکثری اعضا؛

مجمع عمومی عادی سالیانه کانون برگزار شد/ اعضای جدید هیات مدیره تعیین شدند

مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به 29 اسفند 1402 کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار با حضور بیش از 80 درصد اعضا در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد. در این مجمع که با مجمع عادی سالیانه به طور فوق العاده همراه بود طی رای‌گیری اعضای جدید هیات مدیره این کانون نیز تعیین شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون کارگزاران بورس، روز گذشته سه‌شنبه (22 خرداد 1403) مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به 29 اسفند 1402 کانون در آمفی تئاتر شرکت بورس تهران برگزار شد.در مجمع کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، گزارش مجمع و صورت‌های مالی توسط دبیرکل خوانده شد و به تصویب اعضا رسید.

خلاصه دستور جلسه این مجمع که با حضور بیش از 80  از اعضای خود به رسمیت رسید، به شرح زیر بود: استماع گزارش هیئت مدیره به مجمع و گزارش حسابرس/ بازرس قانونی کانون؛ تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 1403/12/29؛ انتخاب حسابرس/ بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به 1403/12/29؛ انتخاب روزنامه کثیرالانتشار.

شایان ذکر است، همزمان با برگزاری مجمع عادی سالیانه، در مجمع عادی به طور فوق العاده، انتخاب اعضای هیات مدیره کانون نیز از بین نامزدهای تایید شده، به عمل آمد.

از میان آرا اخذ شده در انتخابات اعضای هیات مدیره کانون، سیدرضا اعجازی (کارگزاری اقتصاد بیدار) با 114 رای؛ امین سهل البیع (کارگزاری کارآمد) با 108 رای؛ سید حبیب موسوی (کارگزاری آرمون بورس) با 92 رای؛ امیر وفائی (کارگزاری توسعه معاملات کیان) با 89 رای؛ مهدی غفاری (کارگزاری دنیای نوین) با 85 رای؛ ناصر آقاجانی (کارگزاری خبرگان سهام) با 81 رای؛ محمدرضا قنبری (کارگزاری باهنر) و حسن رضائی پور (کارگزاری سهم آشنا) نیز به طور مشترک با 79 رای به عنوان اعضای جدید هیات مدیره کانون کارگزاران انتخاب شدند.

در این جلسه همچنین موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت «ارقام‌نگر آریا» به عنوان موسسه حسابرسی اصلی کانون و نیز موسسه حسابرسی «بهمند» به عنوان حسابرس/ بازرس قانونی علی البدل کانون انتخاب شد.

 

 

  • گروه خبری : اخبار بورس,اخبار داخلی
  • کد خبر : 601

تصاویر