• 1403/04/11 - 10:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بخش ویژه ششمین «جشنواره بورس و رسانه» با حضور روابط عمومی‌ها قوت گرفت

امسال، ششمین «جشنواره بورس و رسانه» بخش ویژه‌ای در نظر دارد که در آن روابط‌عمومی‌های ناشران و نهادهای مالی بازار سرمایه نیز می‌توانند آثار خود را ارسال و در این بخش از جشنواره شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون کارگزاران بورس، امسال نیز «جشنواره ملی بورس و رسانه» به همت سازمان بورس و اوراق بهادار و با هدف توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری، افزایش سواد مالی در جامعه و توسعه همکاری بازارسرمایه با رسانه‌ها برگزار می‌شود.    

محورهای تخصصی این جشنواره که شش سال از برگزاری آن می‌گذرد شامل: «حمایت از حقوق سرمایه‌گذاران، ارتقای شفافیت و کارایی در بازارسرمایه، ارتقای آگاهی و دانش سرمایه‌گذاری، توسعه تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی، ارتقای نظام نظارتی، تقویت ساز و کارهای تنظیم‌گری و چارچوب حقوقی و ..» تعیین شده است.

شایان ذکر است، در جشنواره امسال بخش ویژه‌ای در نظر گرفته شده که در قالب آن روابط‌عمومی ناشران و نهادهای مالی بازار سرمایه نیز می‌توانند آثار خود را ارسال و در این بخش از جشنواره شرکت کنند.
بخش‌های این جشنواره شامل موارد زیر است:

الف- رسانه‌های مکتوب و دیجیتال (خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری_ تحلیلی، روزنامه‌ها، نشریات ادواری و قسمت مکتوب شبکه‌های اجتماعی) در قالب‌های خبر، گزارش، گفت و گو، تیتر، یادداشت، مقاله و سرمقاله، کاریکاتور

ب- رسانه‌های دیداری و شنیداری (رادیو، تلویزیون، محصولات صوتی و تصویری، شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی) در قالب‌های گزارش، مستند، گفت وگو

ج - جایزه ویژه: شامل آثار با موضوع شعار سال 1403 و حاکمیت شرکتی

د- بخش ویژه: روابط عمومی ناشران و نهادهای مالی   

به نقل از دبیرخانه «ششمین جشنواره بورس و رسانه»، اصحاب رسانه و روابط عمومی های ناشران و ارکان بازار می‌توانند آثار خود را از طریق سایت جدید جشنواره به نشانی festpress.seo.ir ارسال کنند. 
لازم به ذکر است، پیش از این مهلت ارسال آثار تا 15 تیرماه بوده که بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بورس این زمان در حال تمدید است و خبر آن متعاقبا از طریق پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا) اعلام خواهد شد.  

 

  • گروه خبری : اخبار بورس,اخبار داخلی
  • کد خبر : 604

تصاویر