• 1403/02/31 - 09:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در پی شهادت رییس جمهور محترم کشور؛ بورس تعطیل شد

در پی شهادت رییس جمهور محترم کشور و همراهان ایشان امروز ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ کلیه معاملات در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس و معاملات مبتنی بر کالا در بورس‌های کالایی تعطیل شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کارگزاران بورس و به نقل از (سنا)، در پی شهادت رییس جمهور محترم کشور و همراهان ایشان به اطلاع کلیه فعالان و ذینفعان بازار سرمایه می‌رساند، امروز مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ کلیه معاملات در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس و معاملات اوراق بهادار مبتنی بر کالا در بورس‌های کالایی تعطیل خواهد بود و شرایط فعالیت بازار در روزهای آتی نیز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است؛ معاملات مربوط به تالارهای فیزیکی بورس‌های کالایی مطابق روال عادی انجام خواهد شد.

در همین راستا، مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران طی پیامی بیان کرد: «با نهایت تأثر و تأسف، سازمان بورس و اوراق بهادار ایران شهادت رئیس جمهور گرانقدر کشورمان و همراهان ایشان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده محترم ایشان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نماید. این ضایعه بزرگ، قلب تمامی ایرانیان را جریحه‌دار کرده و نشان‌دهنده عزم راسخ ملت ایران در پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.

رئیس جمهور مردمی شهید، با خلوص نیت همواره تلاش فراوانی برای اعتلای کشور و خدمت به مردم داشت. او با از خودگذشتگی و ایثار، نمونه بارزی از تعهد و مسئولیت‌پذیری در برابر ملت بود و خدمات ارزشمندی به ایران عزیز ارائه داد.

سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده داغدار این شهیدان والا مقام، تأکید می‌نماید که این ضایعه، آحاد مردم و مسئولین را در مسیر توسعه و پیشرفت کشور متحدتر و مصمم‌تر خواهد ساخت. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.»

کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار ایران نیز نهایت تأثر و تأسف خود را از شهادت رئیس جمهور گرانقدر کشورمان و همراهان ایشان به مقام معظم رهبری، خانواده‌های محترم این عزیزان و همراهان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نماید؛ روحشان شاد و یادشان گرامی

 

 

  • گروه خبری : اخبار بورس,اخبار داخلی
  • کد خبر : 597