• 1403/08/05 - 12:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در دومین کارگروه روابط عمومی کانون برگزار شد: نشست هم‌اندیشی نمایندگان شرکت‌های کارگزاری با مدیریت روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس

دومین کارگروه روابط عمومی کانون با حضور دبیرکل، مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و نمایندگان 10 شرکت برتر صنعت کارگزاری (از منظر آمار معاملات) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کارگزاران بورس، در این نشست عظیم ثابت، دبیرکل کانون کارگزاران بر اهمیت نقش روابط عمومی‌ها در بازارسرمایه تاکید کرد؛ همچنین امیر لعلی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار به ارایه  گزارشی از برنامه‌های این مجموعه برای ارتقای سطح تعامل بین نهادهای مالی فعال در بازار سرمایه، در حوزه اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و آموزش پرداخت.

لعلی بیان کرد: بازارسرمایه تنها بازارسهام نیست و همه بخش‌های بازارسرمایه در آن ذی نفع هستند، بنابراین حضور و فعالیت همه بخش های فعال و نهادهای مالی از جمله کارگزاران به عنوان یکی از بازیگران مهم در بازارسرمایه در بخش هایی مانند اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و آموزش از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در ادامه هر یک از حاضران نشست به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و پیرو موضوعات مختلفی در حوزه‌های بازارسرمایه، صنعت کارگزاری و مشکلات روابط عمومی‌های بازارسرمایه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان مقرر شد اقدامات مشترک ازجمله تولید محتوا بین سازمان بورس و شرکت‌های تامین سرمایه برای ارتقای فرهنگ سهام‌داری و یکپارچه سازی فرایند آموزش سرمایه‌گذاری در بورس انجام شود.

 

  • گروه خبری : اخبار بورس,اخبار داخلی
  • کد خبر : 635

تصاویر