• 1397/02/23 - 12:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سبدگردانی و صندوق های سرمایه گذاری

sabad gardani

کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار در تاریخ ٨ اردیبهشت ماه ٩٧ ، با موضوع بررسی "پیش نویس اساسنامه صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله سهام عدالت"، با حضور اعضای کارگروه و آقایان دولت آبادی (مدیرکل محترم امور سهام عدالت سازمان خصوصی سازی) و کریمی (کارشناس محترم امور سهام عدالت سازمان خصوصی سازی) برگزار و مباحث ذیل مطرح شد.
با عنایت به ضرورت تسهیل و آزادسازی سهام عدالت و مرتفع نمودن مشکلات موجود در این زمینه و همچنین ضرورت پیش‌بینی ساز و کار آزادسازی سهام مزبور، لایحه‌‌ای در جهت ساماندهی سهام عدالت موضوع اصلاح مواد (۳۴) تا (۳۸) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی از طرف وزارت اقتصاد و دارایی و با تصویب هیأت محترم وزیران به مجلس محترم شورای اسلامی پیشنهاد گردیده است.


سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در راستای اجرای ماده ۳۵ قانون فوق، اقدام به تهیه پیش نویس اساسنامه صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله سهام عدالت نموده است.
اعضای کارگروه، پس از بررسی لایحه و پیش نویس اساسنامه مذکور، اصلاحات پیشنهادی این کانون را به معاونت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار منعکس خواهند نمود.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 25
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم