• 1397/10/19 - 10:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ابقا شد

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ابقا شد. دیروز جلسه شورای عالی بورس به ریاست دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل این وزارتخانه تشکیل و با اتفاق آرا دکتر شاپور محمدی برای یک دوره ۳۰ ماه دیگر به عنوان سکاندار بازار سرمایه برگزیده شد...

۹۷۱۰۱۹_mohamadi

دیروز جلسه شورای عالی بورس به ریاست دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل این وزارتخانه تشکیل و با اتفاق آرا دکتر شاپور محمدی برای یک دوره ۳۰ ماه دیگر به عنوان سکاندار بازار سرمایه برگزیده شد.

به گزارش کانون کارگزاران به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)،  یاسر فلاح، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار در رابطه با جزییات این جلسه گفت: هجدهم دی ماه  جلسه شورای عالی بورس به ریاست دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و با حضور همه اعضا تشکیل و پیرامون موضوعات مختلف بازار سرمایه بحث و گفتگو شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن اشاره به پایان حکم  ۳۰ ماهه نخست دکتر شاپور محمدی به عنوان سکاندار بازار سرمایه افزود: طی این جلسه وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به دستاوردهای  دو سال اخیر سازمان بورس و اوراق بهادار خواستار تداوم فعالیت دکتر شاپور محمدی به عنوان رییس سازمان بورس و اوراق بهادار شد.

یاسر فلاح افزود: دکتر محمدی با رای مثبت همه اعضای شورای عالی بورس برای یک دوره ۳۰ ماهه دیگر تصدی سازمان بورس و اوراق بهادار را بر عهده گرفت.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 69
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم