سمینار آموزشی مهارت های حرفه ای پرسنل کال سنتر (واحد تماس) و مذاکره تلفنی اثربخش

سمینار آموزشی مهارت های حرفه ای پرسنل کال سنتر (واحد تماس) و مذاکره تلفنی اثربخش

واحد آموزش کانون در راستای برگزاری سمینارهای آموزشی تخصصی بازار سرمایه، در آبان ماه سال جاری اقدام به برگزاری سمینار آموزشی " مهارت های حرفه ­ای پرسنل کال سنتر(واحد تماس) و مذاکره تلفنی اثربخش " می ­نماید .

طبق برنامه ­ریزی واحد آموزش کانون، سمینار آموزشی مهارت های حرفه­ ای پرسنل کال سنتر(واحد تماس) و مذاکره تلفنی اثربخش به مدت 8 ساعت در روزهای سه شنبه مورخ 16 و 23 آبان ماه سال جاری برگزار می­ گردد و علاقه ­مندان به این سمینار آموزشی تا روز چهارشنبه مورخ 10 آبان ماه مهلت ثبت­ نام دارند.

متقاضیان برای ثبت ­نام می ­توانند پس از مطالعه کامل اطلاعیه دوره به صفحه دوره های آموزشی در حال ثبت نام مراجعه نمایند .


   1396/7/5 10:46    تعداد بازدید :  112

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 112
0/10 (تعداد آرا 0 نفر )
بازار سرمایه در یک نگاه
ارتباط مستقیم با مدیر آموزش کانون کارگزاران
 
 
مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه
شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس
شرکت مدیریت فناوری بورس تهران
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه
شرکت فرابورس ایران
بورس انرژی
شرکت بورس کالای ایران
شرکت بورس اوراق بهادار تهران
سازمان بورس و اوراق بهادار